פורום
ניווט בפורום

מדוע לא נהוג לעשות טיפול שורש בשן בינה

ציטוט

האם זה בגלל חשש מסיכונים כמו נזק עצבי או רק מחשש של בזבוז זמן?
יש לי בעיות עצביות, מה פחות מסוכן במצב כזה לרוב טיפול שורש בשן
הבינה או עקירה?

ציטוט

אם שן הבינה בקעה בצורה רגילה וסבירה אל תוך הפה, אין כל סיבה לעקור אותה או להתייחס אליה כאל שן מיותרת, אלא אם מצב הריקבון בה הוא כבר מעבר למה שאפשר להציל. בדיוק כמו כל שן אחרת 

ציטוט

אני בהריון בשבוע 33,

כבר מלפני חודשיים התחלתי לסבול מכאבים חזקים בשן בינה, הלכתי לרופא והוא עשה לי סתימה זמינית אד אחריה הלידה שאז העקרון את השן,

עכשיו חזרו לי הכאבים ואני רואה שהחור נהיה עמוק יותר והסתימה נפלה לתוכו,

הרופא עשה צילום ואמר שהשורשים בסדר ושאני יעשה טיפול שורש.

האם זה מומלץ לעשות טיפול שורש בשן בינה בהריון?

התחברות עם שם משתמש וסיסמה

Cookie settings
אנחנו מכבדים את פרטיותך
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג פרסומות או תוכן מותאמים ולנתח את התנועה באתר. בלחיצה על "אשר הכול" אתה מסכים לשימוש בעוגיות. מדיניות הפרטיות