ציטוט מ אורח/ת ב 23/06/2026, 12:37 pm
אני בהריון בשבוע 33,
כבר מלפני חודשיים התחלתי לסבול מכאבים חזקים בשן בינה, הלכתי לרופא והוא עשה לי סתימה זמינית אד אחריה הלידה שאז העקרון את השן,
עכשיו חזרו לי הכאבים ואני רואה שהחור נהיה עמוק יותר והסתימה נפלה לתוכו,
הרופא עשה צילום ואמר שהשורשים בסדר ושאני יעשה טיפול שורש.
האם זה מומלץ לעשות טיפול שורש בשן בינה בהריון?
אני בהריון בשבוע 33,
כבר מלפני חודשיים התחלתי לסבול מכאבים חזקים בשן בינה, הלכתי לרופא והוא עשה לי סתימה זמינית אד אחריה הלידה שאז העקרון את השן,
עכשיו חזרו לי הכאבים ואני רואה שהחור נהיה עמוק יותר והסתימה נפלה לתוכו,
הרופא עשה צילום ואמר שהשורשים בסדר ושאני יעשה טיפול שורש.
האם זה מומלץ לעשות טיפול שורש בשן בינה בהריון?