דלג לתוכן
אודות
פורום
מאמרים
יצירת קשר
האתר המקצועי
אודות
פורום
מאמרים
יצירת קשר
האתר המקצועי
Youtube
Instagram
Facebook-square
לאתר המקצועי
בית
>
פורום
פורום
תפריט
ניווט בפורום
פורום
פעילות
התייחסות: התנהלות של מרפאת שיניים
<blockquote><div class="quotetitle">ציטוט מ <a class="profile-link highlight-admin" href="#">גיא וולפין</a> ב 01/02/2017, 8:22 pm</div><p>יש הנחיות רבות בחוק שרשומות באגף לבריאות השן במשרד הבריאות לגבי הקמת מרפאות, ניהולן, סטריליזציה, ציוד חירום וכולי, והן מיועדות לאנשי המקצוע. מה שאתה מתאר לא רשום בחוק בשום מקום, בדומה לניהול של כל מקום באופן כללי. למשל לגבי פליפר - הוא מוזמן מהמעבדה ומגיע לאחר מספר ימים שלקחו מידות מתוך הפה ובחרו צבע מתאים, ולא משהו מיידי. לגבי חברות הביטוח - הרופא צריך קודם כל לאבחן ולטפל בהתאם לחומרת המצב, ולא לפי התנהלות חברת הביטוח (שלא רק שאין בה מוקד חירום 24/7, אלא גם טופסולוגיה והמתנה לאישורים שונים, מה שלעיתים גורר זמן רב ועיכוב בטיפול הרפואי, כולל לעיתים דחיית הבקשה וצורך בהגשת ערעור). האם אפשר או לא היה אפשר לדחות את הטיפול? לא יודע. האם צריך להיות טלפון שבו אפשר יהיה לעדכן על מצב חירום לאחר העקירה - לדעתי כן, אבל למיטב ידיעתי זה לא מעוגן בחוק</p><br /> <p>לגבי בן ערובה וכולי - אין זה מקום לדיון בפורום, שהוא מקצועי בלבד. </p><br /> <p>תלונות או בירורים תוכל לברר מול הרופא האישי ומול חברת הביטוח. במידה ותרגיש שצריך להתלונן ולטפל בחומרה - אפשר להגיש תלונה לאגף לבריאות השן במשרד הבריאות.</p></blockquote><br>
ביטול
אודות
דבר יו"ר הר"ש
אודות נשיא הכבוד של הר״ש
מוסדות הר"ש
הועד המרכזי
המועצה המדעית
מחוזות
בתי דין
ועדות
קשרי חוץ
שיתופי פעולה
היסטוריית הר"ש
איגודים מקצועיים
קורסים והכשרות
ספרייה מקצועית
מאמרים מקצועיים
עיתונות הר"ש
וובינרים
קישורים בינלאומיים
טפסי הסכמה
לוחות
הטבות
יצירת קשר
ראשי
מחוזות
כרטיס ביקור דיגיטלי
לאתר הציבורי
Youtube
Instagram
Facebook-square
התחברות
כתובת אימייל
סיסמה
זכור אותי
התחברות
שחזור סיסמה?
הרשמה כחבר הר"ש
הוספת/עריכת קישור
סגור
יש להזין כתובת יעד
כתובת אינטרנט
טקסט לקישור
פתיחת קישור בטאב חדש
או קישור פנימי באתר
חיפוש
לא הוזנו מילים לחיפוש. מוצגים פריטים אחרונים.
חיפוש, או שימוש בחצי המקלדת כדי לבחור פריט.
בטל