דלג לתוכן
אודות
פורום
מאמרים
יצירת קשר
האתר המקצועי
אודות
פורום
מאמרים
יצירת קשר
האתר המקצועי
Youtube
Instagram
Facebook-square
לאתר המקצועי
בית
>
פורום
פורום
תפריט
ניווט בפורום
פורום
פעילות
התייחסות: יש מוקד שירות לקוחות?
<blockquote><div class="quotetitle">ציטוט מ אורח/ת ב 25/10/2016, 11:25 am</div>שלום וברכה, אני מטופלת במרפאת שיניים מסוימת.. עשיתי שם שני טיפולי שורש וסד לילה.. בביקור האחרון שלי שמו לי את הסד לילה והרופא ביקש שאני יבוא עוד חודשיים כי הוא חושב שגם יש לי בעיה באחד הטיפולי שורש (אני מרגישה כאבים..). מאז עברו 7 חודשים שכל פעם המרפאה דוחה לי את התור כי יש לו שתלים לעשות לאנשים (יותר משתלם כספית ממני).. וכל פעם דוחים אותי! בינתיים יש לי כאב בשן ולא עברתי אפילו ביקורת אחת עם הסד לילה (שעלה לי ממש ממש יקר וזה כלל את הסד פלוס ביקורות שוטפות). מחר היה צריך להיות לי תור והיום התקשרו ורצו לדחות לי שוב, ושוב הסיבה שיש לרופא הרבה שתלים לעשות.. ממש כעסתי והמזכירה אמרה לי לחפש מרפאה אחרת.. אבל זה טיפולים שעשיתי אצלם... למה שרופא חדש ימשיך עבודה של רופא קודם? ועוד שילמתי על זה כבר... יש מקום שאפשר להתלונן שהמרפאה מסרבת להמשיך את הטיפול שכבר שילמתי עליו? מה עם קצת מוסר מעבר לכסף? מבחינתי דחיה של 7 חודשים זה סירוב לטפל בי.. וזה נראה שאין מקום אחד שאחראי על המרפאות.. וכך כל אחד עושה מה שבא לו.. אני ממש מתוסכלת..</blockquote><br>
ביטול
אודות
דבר יו"ר הר"ש
אודות נשיא הכבוד של הר״ש
מוסדות הר"ש
הועד המרכזי
המועצה המדעית
מחוזות
בתי דין
ועדות
קשרי חוץ
שיתופי פעולה
היסטוריית הר"ש
איגודים מקצועיים
קורסים והכשרות
ספרייה מקצועית
מאמרים מקצועיים
עיתונות הר"ש
וובינרים
קישורים בינלאומיים
טפסי הסכמה
לוחות
הטבות
יצירת קשר
ראשי
מחוזות
כרטיס ביקור דיגיטלי
לאתר הציבורי
Youtube
Instagram
Facebook-square
התחברות
כתובת אימייל
סיסמה
זכור אותי
התחברות
שחזור סיסמה?
הרשמה כחבר הר"ש
הוספת/עריכת קישור
סגור
יש להזין כתובת יעד
כתובת אינטרנט
טקסט לקישור
פתיחת קישור בטאב חדש
או קישור פנימי באתר
חיפוש
לא הוזנו מילים לחיפוש. מוצגים פריטים אחרונים.
חיפוש, או שימוש בחצי המקלדת כדי לבחור פריט.
בטל