חיפוש רופאים

אזור בארץ

חיפוש רופא לפי תחום

רופא שיניים כללי
אורתודונטיה - יישור שיניים
כירורגיה פה ולסת
פדודונטיה - רפואת שיניים לילדים
אנדודונטיה - טיפול שורש
רפואת הפה
שיקום הפה
פריודונטיה - מחלות חניכיים
שיקום הפה ושיקום פנים ולסתות
רפואת שיניים ציבורית
פתולוגיה אוראלית

חיפוש לפי שם רופא

פורום רפואת שיניים
מה מקור הבעיה?
דר שלום, תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים-הליטוזיס בעקבות נטילת כדורים משככי כאבים (אופטלגין וכו). מפסיק רק כאשר לוקחת פלג'יל שבועיים. כאמור חוזר לאחר נטילת כדור משכך כאבים נשללו-הליקובקטור,דלקות חניכיים או פטרייה על הלשון,אין צרבות כלל לאחר קריאה מרובה-הבנתי שייתכן שהבעיה נובעת מחלל הפה ,אבל אין לי דלקות וכו. אולי הכדורים גרמו עם הזמן לריבוי חיידקים "רעים" בחלל הפה שצריך להסיר? גם תופעה של ליחה (ללא שיעול או צרבת כלל) מופיעה עם הריח. נמצאים באופן תמידי כל שעות היממה. קראתי שיש שיטת לייזר שמוציאה את החיידיקם שיכולים להימצא בשקדים ידוע לך על הנושא או רעיון לפיתרון הבעיה? תודה
הודעה חדשה
נושא ההודעה:
תוכן ההודעה:
תמונה:
גודל קובץ מקסימלי 200k (גודל תמונה משוער 800x600)
Capcha

נא הזן את הקוד בתמונה

CAPTCHA Image [ שנה תמונה ]

שלח

firstAid

חיפוש באתר

toProfSite